Service voor productclaims
Beste klant,
Kwaliteit is een van onze topprioriteiten bij LIEWOOD, daarom spijt het ons te horen dat sommige van onze ontwerpen niet aan je verwachtingen voldeden. Als je een claim wilt indienen, volg dan onze onderstaande richtlijnen.
Product gekocht bij onze webshop Liewood.com
Je bent van harte welkom om je claim in te dienen en we zullen deze binnen enkele werkdagen oplossen.
CLAIM INDIENEN
Als je een verkeerde bestelling of een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice via klantenservice@liewood-shop.nl met je bestelnummer.
Product gekocht in een winkel
We verzoeken je vriendelijk contact op te nemen met de winkel. De retailer behandelt je claim volgens de regels van het land van waaruit onze retailpartner opereert.
Product gekregen als cadeau
Je hebt een aankoopbewijs nodig om je claim in te dienen.
Als het cadeau in onze webshop is gekocht en je een bestelnummer hebt, dien dan hier je claim in.
Als het cadeau bij een van onze retailpartners is gekocht, vragen we je vriendelijk om rechtstreeks contact met hen op te nemen. De retailer behandelt je claim volgens de regels van het land van waaruit onze retailpartner opereert.